کسب و کار, مقالات

برای تبدیل شدن به یک متخصص رنگ و لایت، چه هزینه هایی نیاز است؟

برای تبدیل شدن به یک متخصص رنگ و لایت، چه هزینه هایی نیاز است؟

فرض کنیم شما فردی هستید که به حوزه ی رنگ و لایت علاقه دارد یا قصد کار کردن و کسب درآمد در این حوزه ی تخصصی را دارد، و حالا سوالی که ممکن است ذهنتان را مشغول کرده باشد این است که چه میزان بودجه مورد نیاز است و چه هزینه هایی برای شروع خواهید داشت؟

من به عنوان یک متخصص رنگ و لایت که سالها در این حوزه مشغول به کار و آموزش بودم در این مطلب تجربیاتم را در اختیارتان قرار می دهم و امیدوارم برای شما مفید و کارا باشد.

اولین پیشنهادم به شما این است که  به پولی که در راه یادگیری مهارت و ورود به این حوزه هنری پرداخت می کنید به چشم هزینه نگاه نکنید. این یک سرمایه گذاری ماندگار و پر سود و لذت بخش است. این را با اطمینان می گویم.

خب حال این سرمایه گذاری چندین جنبه دارد:

۱- جنبه ی مالی

۲- جنبه ی زمانی

اول جنبه ی مالی آن را بررسی می کنم :

اولین موضوع، بحث یادگیری مهارت است که به نظر من مهمترین و اصلی ترین بخش سرمایه گذاری است.

این بخش بسیار مهم است چون اگر مواد مصرفی یا وسایل کارتان خوب یا مطابق میل شما نباشد ضرر فقط پولی است که صرف خرید آنها کردید ولی اگر آموزش شما در این حوزه درست و اصولی نباشد به سختی می توانید آن را تغییر دهید و مهارت درست را جایگزین کنید.

دومین موضوع، بحث وسایل و ابزار کاری است که به حالت ماندگار است و به اصطلاح  مواد مصرفی نیستند، مثل شانه، کاسه، قلم مو، ترولی و مواردی از این قبیل. این بخش هم مهم است چون در حین کار، شما به کمک آنها مهارتتان را برای مراجعه کننده تان اجرا می کنید. پس باید ابزاری استاندارد و راحت باشد تا باعث خستگی یا کلافگی شما در حین کار نشوند و کار کردن با آنها برای شما لذت بخش باشد.

سومین موضوع بحث مواد و محصولات مصرفی است که از فویل شروع می شود تا پودر دکلره و رنگ مو و اکسیدان و غیره.

پولی که بابت این بخش سرمایه گذاری پرداخت می کنید، وابسته به این است که شما چه میزان کیفیتی را برای انتخاب مواد مصرفی تان انتخاب می کنید. به اصطلاح از چه برندی  رنگ مو و پودر دکلره و باقی مواد مصرفی را تهیه می کنید.

توصیه من به شما این است که سرمایه گذاری در این بخش  را مثل بخش یادگیری مهارت جدی بگیرید و بدانید هر چقدر در این بخش سرمایه گذاری کنید مهارتتان را بهتر می توانید به نمایش بگذارید و نتیجه ی کار یک موی سالم و خوش رنگ و شیک خواهد بود که رضایت مراجعه کننده را به همراه خواهد داشت و این یعنی نتیجه ی مطلوب.

این نتیجه هم در آن زمان برای شما به عنوان یک متخصص رنگ و لایت  و هم مراجعه کننده تان بسیار شیرین و لذت بخش خواهد بود و هم بخاطر کیفیت بالایی که ارائه کرده اید، مراجعه کننده ی شما، به احتمال زیاد شما را به افراد زیادی بخاطر مهارت بالا و متخصص بودنتان برای انجام کارهای رنگ و لایت معرفی می کند و همین یعنی یک سود عظیم برای شما. هر بار کار کردن برای هر مراجعه کننده علاوه بر کسب درآمد باعث بالا رفتن تخصص و مهارت و تجربه شما خواهد شد و که این موضوع به مرور باعث می شود شما از یک متخصص رنگ و لایت به یک هنرمند تبدیل شوید که با خلق هنر، درآمد کسب می کند.

پس سرمایه گذاری روی بخش سوم به صورت غیر مستقیم روی بالا بردن مهارت  و تجربه شما اثر گذار است.

از آن ساده نگذرید.

و چهارمین بخش سرمایه گذاری، که بخش بسیار مهمی هم هست، با صرف و پرداخت پول به دست نمی آید.

شما باید این بار برای سرمایه گذاری، وقت و زمان کافی، دقت و تمرکز صرف کنید تا در این مهارت، حرفه ای شوید.

هر چقدر شما بیشتر در کسب مهارت رنگ و لایت و انجام تمرینات آن زمان و تمرکز بگذارید، شما حرفه ای تر خواهید شد.

این بخش از بخش هایی که برای سرمایه گذاری نیاز به پرداخت پول دارد، بسیار مهمتر است.

شاید شما با پول به یک دوره آموزشی عالی دست پیدا کنید یا شاید شما با پول بهترین ابزار و وسایل و مواد مصرفی را برای کارتان تهیه کنید، ولی بدون صرف زمان و انجام تمرینات دوره، مهارتی کسب نخواهید کرد و عملاً هیچ سودی از این سرمایه گذاری نخواهید داشت!

 

حال من به عنوان یک متخصص رنگ و لایت به شما پیشنهاد می کنم تمام این سرمایه گذاری ها را با خیال راحت انجام دهید.

با اطمینان می گویم، این یک سرمایه گذاری است که همیشه بُرد و پیروزی با شما خواهد بود.

امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر دوست دارید درباره ی من بیشتر بدانید در بخش (درباره ی من) همراه من باشید.

برای یادگیری اصولی و درست رنگ و لایت به طوری که با خیال راحت وارد بازار کار شوید و کسب درآمد داشته باشید، می‌توانید دوره‌ی تخصصی رنگ و لایت من (رخشا غلامی) را تهیه کنید و بزرگترین سرمایه‌گذاری ماندگار و پایدار زندگیتان را داشته باشید.

بعد از یادگیری مهارتهای این دوره، شما برای همیشه خیالتان راحت است که در هر کجای دنیا می‌توانید درآمد بالا داشته باشید و زندگی راحتتری را از نظر مالی بگذرانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید