آموزش هدیه, استایلینگ مو, کسب و کار, مقالات

هدف من از آموزش استایلینگ مو

یکی از خاصیت‌های مو، حالت‌پذیری آن است که ما به کمک این خاصیت می‌توانیم استایل‌های مختلفی به مو‌ها بدهیم.

در آموزش‌های مربوط به استایلینگ مو که به صورت هدیه و رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد، انواع استایل‌های کاربردی و پراستفاده آموزش داده شده است.

در این جلسات آموزشی سعی بر آن شده که فرد حتی بدون داشتن هیچ پیش زمینه‌ی کاری در حوزه‌ی استایلینگ مو، بتواند با آموزش‌ها همراه شود و قدم به قدم از ابتدا تا انتهای کار را به صورت حرفه‌ای یاد گرفته و اجرا کند و با تمرین و ممارست در آن تبدیل به یک استایلیست حرفه‌ای در حوزه‌ی مو شود.

وقتی یادگیری یک کار جدید را شروع می‌کنید شاید در ابتدا راهی طولانی و گسترده‌ای را پیش روی خود ببینید ولی خبر خوب این است که بعد از برداشتن قدم اول، قدم دوم راحتتر و سریعتر برداشته می‌شود و بعد از مدت زمانی شاید خیلی کوتاه شما فردی حرفه‌ای در یک زمینه‌ی جدید شده‌اید.

کار استایلینگ مو هم از این قانون تبعیت می‌کند.

قدم اول را بردارید و همراه با آموزش‌ها تمرین کنید و بعد از یادگیری اصول آن وارد مرحله‌ی بعدی آموزش شوید.

قدم به قدم حرفه‌ای‌تر شده و کار برایتان بسیار ساده می‌شود.

هدف من از آماده کردن این دوره (دوره‌ی استایلنگ مو) چند بخش دارد که دوست دارم با شما به اشتراک بگذارم.

اولین هدف، آموزش حرفه‌ای به زبان ساده برای تمامی فارسی زبانان دنیاست تا هر فردی با اجرای مطالب آموزش داده شده در جلسات، بتواند زیبایی بیشتری به موهای خود و عزیزانش هدیه بدهد.

گاهی انجام همین یک کار ساده مثل براشینگ کردن موهای شریک زندگیتان، می‌توان عشق و محبت شما را با زبانی ساده ولی عمیق به او برساند.

اگر شما یک آقا هستید و این متن را می‌خوانید، به عنوان یک زن و فردی که سالها سر و کارش با خانوم‌ها بوده، می‌توانم بگویم انجام یک استایل عالی برای موهای پارتنرتان بیشتر از هر هدیه‌ای دیگر می‌تواند نور عشق و محبت را در قلب وی پرنورتر کند.

پس ساده بخواهم بگویم، هدف اول علاوه بر آموزش، سهم کوچکی در گسترش عشق در جهان است.

دومین هدف، آموزش‌های حرفه‌ای ولی رایگان برای افرادی‌ست که به حوزه‌ی آرایشگری علاقمند هستند ولی هنوز حوزه‌ی علاقه‌ی خود را نمی‌دانند.

حوزه‌ی آرایشگری بخش‌های مختلفی دارد، مثل حوزه‌ی رنگ و لایت، تراپی مو، کوتاهی مو، میکاپ، شینیون، اصلاح ابرو، خدمات ناخن، میکروپیگمنتیشن، اکستنشن مو و مژه و بسیاری از خدمات دیگر.

با کمک این آموزش‌ها فرد اولین قدم برای ورود به سالن‌های زیبایی را برمی‌دارد و به کمک مهارت یاد گرفته به عنوان پرسنل وارد سالن زیبایی شده و در کنار کار استایلینگ مو با سایر خدمات آرایشی و شرایط کاری متخصص آنها بیشتر آشنا شده و راحتتر می‌تواند حوزه‌ی علاقه خود را یافته و بعد در آن آموزش دیده و مشغول به کار در آن حوزه شود.

و همچنین فرد متخصص در بسیاری از حوزه‌های آرایشی مثل رنگ و لایت، کوتاهی مو، شینیون و… نیاز دارد که توانایی انجام استایلینگ مو را هم در کنار تخصص خود به صورت حرفه‌ای داشته باشد.

به کمک این آموزش‌های رایگان فرد می‌تواند در مهارت استایلینگ مو حرفه‌ای شده و خدمات حرفه‌ای‌تر و خاصتری به مراجعه کننده‌ی خود ارائه دهد. این هدف سوم من از این آموزش‌هاست.

خیلی از همکاران من در حوزه‌ی تخصصی خود (مثل رنگ و لایت) بسیار ماهر و حرفه‌ای هستند ولی در حوزه‌ی استایلینگ نیاز به آموزش بیشتر دارند تا کار نهایی خود را به مشتری با زیبایی هر چه بیشتر ارائه دهند.

این آموزش‌ها مطمئناً برای همکاران و دوستان عزیزم بسیار کمک کننده و راهگشا خواهد بود.

دسترسی به لینک تمامی آموزش‌های رایگان ❤️

دسترسی به آموزش کامل و تخصصی رنگ و لایت – بخش اول ❤️❤️

دسترسی به آموزش کامل و تخصصی رنگ و لایت – بخش دوم ❤️❤️❤️

جهت دسترسی به آموزش کامل و تخصصی رنگ و لایت – بخش مش کلاهی ❤️❤️❤️❤️

دیدگاهتان را بنویسید