آموزش هدیه, استایلینگ مو, کسب و کار

دو نکته‌ی مهم برای براشینگ حرفه‌ای

زمان براشینگ اگر قسمتی از مو  به حالت دلخواه درنیامد، برای تغییر حالت و استایل آن نیاز است که از خاصیت مو استفاده کنیم تا بتوانیم مجدداً حالت و استایل دلخواه را ایجاد کنیم.

در این ویدیوی آموزشی راهکاری ساده و کاربردی را عنوان کردم تا این مشکل رفع شود و همچنین چگونگی انجام راهکار هم برای ساقه‌‌ی مو و ریشه مو را آموزش داده ام.

این اولین نکته‌ایست که در این جلسه یاد می‌گیرید و حالا نکته‌ی دوم که بسیار مهم است و کمتر افراد به آن توجه و عمل می‌کنند ولی توجه به آن و یادگیری رفع مشکل، سطح نتایج عملکرد شما را بسیار بالا می‌برد.

بعضی از قسمت‌های مو در زمان رشد با کمی انحراف به سمت راست یا چپ جایگاه اصلی خود رشد می‌کنند که به آن انحراف رشد ریشه یا مختصراً انحراف ریشه ‌می‌گوییم و اگر تعداد این قسمت‌ها در یک جام سر زیاد باشد و ما در زمان براشینگ آنها را رفع نکنیم، در نهایت استایلی که روی مو ایجاد می‌شود، یک استایل حرفه‌ای نخواهد بود و مو به سمتی که ریشه متمایل رشد کرده (انحراف داشته)، حالت می‌گیرد!

نکته‌ی مهم دیگری که در این جلسه عنوان شده در مورد انحراف ریشه و چگونگی رفع مشکل آن در زمان براشینگ است تا استایل حرفه‌ای‌تری ایجاد شود.

نکته مهم و ریزی که اجرای آن در عمل، از شما یک استایلیست و یک براشینگ کار حرفه‌ای‌تری می‌سازد.

 اگر شما قصد شروع کار در یک سالن زیبایی را دارید با یاد گرفتن مهارت براشینگ می‌توانید شروع خوبی برای ورود به این دنیای هنر و زیبایی داشته باشید.

در جلسه‌ براشینگ کلاسیک، اصول پایه‌ای براشینگ را گفته و برای یک مشتری واقعی براشینگ انجام دادم و ویدیو کامل آن را با توضیحات و جزییات مهم گذاشته‌ام.

حتماً آن جلسه را دیده و تمرینات لازم را انجام دهید.

در جلسه‌ی اتوکشی با سشوار نکات مهمی را راجع به رفع فر و وز از روی موهای فر، آموزش داده‌ام که بسیار می‌تواند به شما کمک کند.

و برای راهنمای خرید یک سشوار با استانداردهای لازم، می‌توانید این ویدیو را ببینید.

جلسات استایلینگ مو، تکمیل کننده هم هستند.

و همچنین جلسات استایلینگ مو، سری جلسات آموزشی‌ست که به صورت هدیه و رایگان در این سایت ارائه شده و با دو حجم متفاوت قابل دانلود می‌باشد.

با امید به اینکه برای شما کارا و مفید باشد.

منتظر نظرات ارزشمندتان هستم.

دسترسی به لینک تمامی آموزش‌های رایگان ❤️

دسترسی به آموزش کامل و تخصصی رنگ و لایت – بخش اول ❤️❤️

دسترسی به آموزش کامل و تخصصی رنگ و لایت – بخش دوم ❤️❤️❤️

جهت دسترسی به آموزش کامل و تخصصی رنگ و لایت – بخش مش کلاهی ❤️❤️❤️❤️

نکات مهم براشینگ حرفه‌ای – زمان جلسه: ۱۰ دقیقه – حجم ویدیو: ۱۱۱ مگابایت

نکات مهم براشینگ حرفه‌ای – زمان جلسه: ۱۰ دقیقه – حجم ویدیو: ۷۴ مگابایت

دیدگاهتان را بنویسید